Deocamdată, românca poartă articole vestimentare cu sponsorul Nike.
Compania americană de talie mondială rămâne alături de Simona Halep. Înțelegerea pe care sportiva română a semnat-o cu prestigioasa firmă de echipamente sportive valorează două milioane de dolari pe an. Într-un interviu recent, sportiva din Constanța a dorit să sublinieze că Nike este încă un partener important pentru ea, demonstrând asta prin purtarea articolelor vestimentare cu logo-ul companiei americane.
„Faptul că încă poartă lucruri Nike mă face oarecum fericită, în speranța că nu au abandonat-o în această situație îngrozitoare prin care trece”, a remarcat o fană a Simonei pe Twitter.
Se pare că americanii așteaptă să vadă cum se va încheia procesul de dopaj înainte de a lua o decizie cu privire la contract. După ce a fost suspendată temporar, mai mulți sponsori și-au retras sprijinul. Printre aceștia se numără Banca Transilvania și Grupul Automobile Bavaria. În cazul primei companii, contractul nu a fost reînnoit, iar în cazul celei de-a doua, acesta a fost întrerupt după doar un an, chiar dacă inițial era convenit pentru doi ani.
Un scenariu similar a avut loc și în cazul Mariei Sharapova. După ce a fost depistată pozitiv la meldonium (în 2016), Nike a suspendat colaborarea cu ea. Totuși, compania s-a întors să o sprijine pe sportiva rusoaică după ce aceasta și-a executat pedeapsa (15 luni).
„Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, transmiteau reprezentanții gigantului american după reluarea contractului cu Sharapova.