Tramvaiele din Ploiești, ținute în viață cu piese second-hand din Oradea

cel mai verde complex reziential

Tramvaiele din Ploiești sunt ținute în viață cu piese second-hand din Oradea! În timp ce în alte orașe mari din țară, cetățenii circulă cu tramvaie noi, ploieștenii sunt nevoiți să folosească în continuarea tramvaiele care au o vechime de peste 30 de ani.

La Ploiești sunt slabe speranțe să ajungă prea curând tramvaie noi. Astfel, ploieștenii sunt nevoiți să călătorească în continuare cu cele care au o vechime de peste 30 de ani.

cel mai verde complex reziential

”E dificil vizavi de costuri. Vizavi de starea lor tehnică nu pot să spun că nu le menținem, cu costuri ridicate, într-o stare tehnică bună. Nu avem probleme în a asigura necesarul de tramvaie pentru realizarea programului de transport ”, a susținut Alexandri Nicolae, directorul TCE Ploiești.

Modernizate în 2015


Tramvaiele au fost modernizate în anul 2015. Pentru a face față acum cheltuielilor de întreținere, reprezentanții societății de transport în comun au cumpărat piesele scoase la vânzare din orașele care au înlocuit tramvaiele vechi cu cele noi.

Piese la schimb din ORADEA


”Norocul nostru a fost că, în timp ce alte municipalități și-au achiziționat prin diferite sisteme tramvaie noi, am cumpărat piese de schimb la prețuri modice de la aceștia. Decât să le dea la fier vechi, au preferat să le vândă ca și piese de schimb. De la Oradea am cumpărat cele mai multe piese de schimb în ultima perioadă și vă spun că avem piese de schimb să le ținem în viață ani buni”, a mai declarat Alexandri Nicolae, directorul TCE Ploiești.

Tramvaie secon-hand din Posdam

Dorian Marcu, șeful depoului, cunoaște cel mai bine aceste tramvaie care au ajuns la Ploiești în 1996.

”Lucrez aproape de la început, la tramvaie cam din 1989. Cu aceste tramvaie lucrăm din 1996. Ele au fost aduse din Posdam. Le-am cumpărat la second-hand, însă la vremea respectivă erau cele mai moderne din România”, a susținut Dorian Marcu.

Tramvaiele noi, un vis frumos

Nu există zi în care în depou să nu intre un tramvai pentru a fi reparat și pus la punct pentru a reintra în circulație.

Reamintim că la Ploiești ar fi urmat să ajungă 20 de tramvaie noi achiziționate de Ministerul Dezvoltării. Acest lucru nu se va întâmpla.

Desemnarea unui câștigător al licitaţiei a durat foarte mult timp, iar livrarea tramvaielor nu se mai poate face înainte de termenul limită al proiectului.

În aceste condiții, autoritățile locale speră să achiziţioneze astfel de mijloace de transport în comun prin PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ.

Mai multe știri pe republikanews.ro

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

hidro
tymbark

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here