Serviciul Public de Finanțe Locale Ploiești a diversificat tipul de operațiuni disponibile pe platforma digitală a instituției.
Astfel, începând cu luna aprilie 2023, prin intermediul platformei digitale, contribuabilii ploieșteni beneficiază de următoarele servicii online:
- vizualizare situație patrimonială;
- vizualizare istoric plăți;
- efectuare plăți;
- solicitare și eliberare certificat fiscal;
- declarare și scoatere din evidență a mijloacelor de transport (în acest caz este necesară numai scanarea documentelor solicitate, fără completarea declarațiilor aferente, acestea făcându-se prin preluarea automată a datelor din Cartea de Identitate a Vehiculului);
- verificarea autenticității numărului din Registrul Electronic al Mijloacelor de Transport supuse Înmatriculării și Înregistrării;
- la cerere, comunicarea oricărui document existent în dosarul dumneavoastră fiscal.
Platforma digitală se accesează pe bază de utilizator și parolă, obținute în urma unei solicitări adresate Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești:
- prin scanarea codului QR, pe care îl găsiți atât pe site-ul www.spfl.ro, cât și pagina de Facebook a Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești;
- prin accesarea linkului https://online.spfl.ro/plata/aspx/creare_cont.aspx;
- prin transmitere la adresa de email: informatica@spfl.ro .
Mai multe știri pe republikanews.ro
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.