logo
RNTV Live

Programele Carrefour România din Ploiești Shopping City încurajează obiceiuri de consum responsabile față de natură

#RESPONSIBLYTOGETHER_1920x800px_Oras
Mihai Constantinescu

Programele Carrefour România din Ploiești Shopping City încurajează obiceiuri de consum responsabile față de natură

În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City face demersuri de a educa publicul pentru un consum responsabil și de a reduce impactul asupra mediului înconjurător. Alături de campania centrului comercial pentru reciclarea selectivă a deșeurilor, „Natura unui Mulțumesc”, hipermarketul Carrefour derulează propriile acțiuni care promovează comportamente de consum responsabile și schimbă percepția asupra plasticului și a altor resurse.

Acțiuni de colectare a uleiului și a bateriilor uzate

25% din poluarea apei este cauzată de uleiul uzat. În hipermarketul Carrefour din Ploiești Shopping City, clienții au posibilitatea de a aduce uleiul alimentar uzat, pentru a fi colectat responsabil. Pentru fiecare 4 litri de ulei uzat, li se oferă la schimb un litru de ulei proaspăt. Astfel, în perioada 2019 – 2021, peste 600.000 de litri de ulei alimentar uzat au fost colectați.

Carrefour a implementat și un program prin care pentru fiecare 6 baterii uzate sau acumulatori vechi aduși la urnele speciale amplasate la Recepție Clienți în hipermarketurile Carrefour, clienții sunt recompensați cu  o baterie nouă cu scopul de a reduce poluarea cu astfel de deșeuri. Au fost colectate până în prezent peste 31 de tone de baterii uzate.

Pe pagina oficială de Facebook a Carrefour România se desfășoară și campania educațională Duminica Verde, prin care clienții primesc sfaturi despre cum pot trece la obiceiuri mai bune, la cumpărături și acasă, și cum pot acționa concret pentru a proteja mediul înconjurător. Astfel, Carrefour România încurajează în mod curent consumatorii să reducă, reutilizeze și să recicleze deșeurile.

Natura unui MULȚUMESC

Începând cu luna ianuarie 2021, Ploiești Shopping City a implementat campania Natura unui MULȚUMESC, prima inițiativă dintr-un centru comercial din Ploiești ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune, reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost. Dezvoltată sub conceptul umbrelă #RESPONSIBLYTOGETHER, Natura unui MULȚUMESCeste o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

Despre Carrefour România

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri.

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor