Ploiești Shopping City lansează Ploiești Shopping City lansează campania aniversară “UPGRADE to Great Times” “UPGRADE to Great Times”, cu premii instant și soluții adaptate noilor nevoi de shopping

petrecere-ploiest-1-decembrie

În perioada 6 – 22 noiembrie, Ploiești Shopping City demarează campania aniversară UPGRADE to Great Times, un demers prin care mall-ul oferă clienților soluții de îmbunătățire a stilului de viață.

UPGRADE to Great Times, un demers adaptat noilor nevoi de shopping

Ploiești Shopping City s-a adaptat la schimbările apărute în viețile clienților săi și vine în întâmpinarea noilor nevoi de shopping cu mesajul “UPGRADE to Great Times”. Acesta încurajează o regândire a cumpărăturilor și a stilului de viață: investiția în confortul casei, acolo unde acum petrecem mai mult timp ca niciodată, investiția în stilul vestimentar, dar adaptat la noul work from home, investiția în calitatea timpului petrecut alături de familie și prieteni.

Printre magazinele de fashion prin intermediul cărora clienții își pot face UPGRADE la stilul vestimentar se numără branduri îndrăgite precum ZARA, BSB, Bershka, Bigotti, Stradivarius, H&M, Orsay, Pull & Bear, New Yorker, Koton, LC Waikiki. Magazinele Flanco, Altex și Carrefour vin cu soluții pentru îmbunătățirea vieții petrecute acasă, precum tehnologii inovatoare din categoria electronice și electrocasnice, servicii de finanțare, instalare a produselor, transport, plăți, rezervare și service.

Noi soluții de interacțiune cu clienții prin tehnologie

În zilele de 15 și 16 noiembrie, Ploiești Shopping City vine cu un upgrade în interacțiunea cu vizitatorii săi. La intrarea in centrul comercial, consumatorii vor fi întâmpinați de 3-5CU si 3-L3-NA, roboți umanoizi pregătiți să răspundă la întrebări și curiozități cotidiene.

Premii aniversare instant și marele premiu – un card bancar încărcat cu 8000 euro

Pe toată perioada lunii aniversare, cumpărătorii care achiziționează produse de minimum 240 lei câștigă instant vouchere cadou în valoare de 30 de lei. Prin tragere la sorți, cumpărătorii pot câstiga marele premiu constând într-un card bancar încărcat cu 8000 euro sau unul din cele 10 premii constând în carduri cadou de 100 euro (premiile sunt oferite în lei).

Campania de comunicare “UPGRADE to Great Times” a fost realizată de Ploiești Shopping City împreună cu Caddo Advertising, un studio de creație din București, cu o experiență de peste 12 ani în advertising pe zona de retail și real estate, și cu care centrul comercial are o colaborare de peste 7 ani.

Mai multe detalii despre campania UPGRADE to Great Times descoperiți pe www.ploiestishoppingcity.ro și pe pagina de Facebook.

 
lafesta

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here