Nu o să îţi vină să crezi! Află cui a “pasat” Ghiţă postul de televiziune RTV

Postul de televiziune RomâniaTV a ajuns pe mâna lui Traian Băsescu. Cel puţin aşa susţine, sub protecţia anonimatului, un angajat RTV.

„Umblă vorba prin târg că Ghiță i-a plasat televiziunea lui Băsescu. Sigur, nu pe față, așa cum a și apărut ea în culisele ”sistemului” neocomunist. Sistemul l-a ajutat pe fugar s-o facă (după tentativa eșuată de a-i smulge Realitatea lui S.O.V.), sistemul o recuperează. Iar TB e prieten cu sistemul. Nu știm cine o să fie patronul din acte, dar nu prea contează. Important e ce vedem ”pe sticlă”. Nu e zi de la Dumnezeu în care să nu apară Băsescu zicând ceva la Rusia TV. Breaking News să fie! Totuși, chiar crede că va face mare scofală înconjurându-se de presă ”acoperită”?

 Se pare că Elena Udrea a fost foarte nervoasă, să afle, „din alte surse”, de manevra lui Băsescu…

citeşte mai multe aici –

http://www.comisarul.ro/articol/angajat-romania-tv-ni-s-a-spus-ca-postul-a-trecut-_879700.html

sursa foto – maxmedia.ro

sponsor

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here