Electrica se pune la adăpost
Noile contracte cu Electrica, în dezavantajul total al clienţilor. Asta au descoperit cei de la observatorulph.ro în urma sesizării făcute de o ploişteancă. Aceasta a fost curioasă care sunt diferenţele dintre contractul nou şi cel vechi.
Nu mică i-a fost mirarea când a descoperit că prin noul contract, Electrica se pune la adăpost. Mai exact a fost eliminat un paragraf important pentru consumatori. Paragraful viza drepturile consumatorilor în cazul distrugerilor aparatelor electrocasnice ca urmare a fluctuației de tensiune.
Prin noul contract practic furnizorul de energie nu se mai obligă să despăgubească clientul în cazul în care i se strică aparatele electrocasnice din cauza fluctuațiilor de tensiune.
Nu cred că a fost vorba de o scăpare a Electrica, Pur și simplu au vrut să scape de orice responsabilitate în cazul unor pagube ca urmare a unei avarii. Nu mi se pare corectă această practică” a declarat pentru observatorulph.ro, o ploieşteancă.
Clientul nu are decât două obţiuni, în acest caz. Fie îşi asigură bunurile, fie dă în judecată furnizorul de energie electrică dacă i se produc pagube.
Pentru mai multe ştiri, vizitaţi republikanews.ro
sursa http://www.observatorulph.ro/shopping/82275-mega-magaria-electrica-ce-surpriza-ti-a-pregatit-prin-noul-contract?sursa=OneSignal