Mircea Badea comentează cazul incredibil în care maim multe influencerițe din România au fost plătite ca să promoveze o brânză de lux, care și-a fabricat în mod fals o tradiție care nu există. Marca s-a pretins a fi furnizor al Casei Regale și a reușit să se promoveze trimiând mostre unor celebre influencerițe.

„Asta cu influencereala nu numai că este de interes în România, dar e și generatoare de venituri uriașe. Cum să te uiți pe Instagram la influencerii lui pește, de ce să te uiți când ei prestează doar o infinită pauză publicitară. Este ca și cum te-ai uita la televizor și nu poti vedea o emisiune, o știre, un film, vezi non-stop spoturi publicitare. N-au conținut, în afară de «Aveți un cod de reducere, în sfârșit.Cum a reușit un tânăr să păcălească niște influenceri să promoveze un produs care nu există, mai exact, brânza Regelui Carol al III-lea! Nume din online, Ana Morodan, să fim serioși. Cu toată dragostea, nu e Einstein, dar are sute de mii de fani, mă depășește”, a mărturisit Mircea Badea în emisiunea În gura presei de la Antena 3 CNN.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *