logo
RNTV Live

ITM Prahova a făcut controale ample în judeţ. Acţiunile vor continua

IMG-20201103-WA0007
Mihai Constantinescu

Inspectoratul Teritorial de Muncă Prahova a desfăşurat, în săptămâna 26 octombrie – 01 noiembrie 2020, acţiuni de control care au vizat respectarea legislaţiei în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi al relaţiilor de muncă. Totodată, inspectorii de muncă au verificat modul în care angajatorii au pus în practică măsurile dispuse de autorităţi pentru limitarea  răspândirii  COVID-19.

În această perioadă, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova, împreună cu reprezentanţii Inspectoratului Judeţean de Poliţie Prahova, Inspectoratului pentru Situații de Urgență Prahova, Inspectoratului de Jandarmi Prahova, Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Prahova şi Direcţiei de Sănătate Publică Prahova au efectuat acţiuni de verificare a modului de respectare a măsurilor dispuse de autorităţi  în localităţile unde s-a înregistrat o incidenţă cumulată a cazurilor de infectare mai mare de 1,5/1000 locuitori. Verificările au vizat restaurante, terase, baruri, târguri, oboare, pieţe, săli de jocuri de noroc, supermarket-uri, unităţi de învăţământ, gări, autogări, staţii pentru transportul în comun. 

În cadrul activităţilor derulate inspectorii de muncă au încheiat 107 procese – verbale de control prin care s-au dispus 130 de măsuri de remediere a neconformităţilor constatate. Urmare faptelor de natură contravenţională constatate s-au aplicat 78 sancţiuni contravenţionale. Pentru primirea la muncă a unor persoane în lipsa formei scrise a constractului individual de muncă, inspectorii de muncă au aplicat amenzi în valoare totală de 80.000 de lei.

În contextul creşterii numărului de cazuri de persoane infectate cu SARS-CoV-2 facem apel atât la angajatori, cât şi la angajaţi să respecte măsurile dispuse de către autorităţi pentru a stopa răspândirea noului coronavirus. Personalul Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova va continua atât acţiunile de control, cât şi cele de îndrumare şi consiliere în domeniul de competenţă, astfel încât toţi cei interesaţi să cunoască măsurile ce trebuie luate pentru gestionarea și limitarea răspândirii COVID-19 în vederea asigurării desfaşurării activităţilor în condiţii de siguranţă pentru toate părțile implicate în raporturile de muncă.

comunicat de presă

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor