Sursa: Search Engine Journal

Un CEO indian este criticat după ce a declarat că firma sa a înlocuit 90% din personalul de asistență cu un chatbot de inteligență artificială (AI), conform BBC.

Acesta a scris pe Twitter că chatbotul a îmbunătățit drastic primul timp de răspuns și de rezolvare a întrebărilor clienților.

Într-o serie de tweet-uri, care au peste un milion de vizualizări, Suumit Shah a scris despre decizia firmei sale de a utiliza un chatbot. El a spus că, deși concedierea personalului a fost o decizie “dificilă”, a fost “necesară”.

“Având în vedere starea economiei, start-up-urile prioritizează “profitabilitatea” în detrimentul eforturilor de a deveni “unicorni”, la fel și noi”, a scris el. El  a adăugat că asistența pentru clienți a fost o luptă pentru firmă pentru o lungă perioadă de timp și că el caută să rezolve acest lucru.

De asemenea, el a scris despre cum au construit robotul și platforma de inteligență artificială într-un interval scurt de timp, astfel încât toți clienții Dukaan să poată avea propriul asistent de inteligență artificială. El a spus că robotul răspundea la tot felul de întrebări cu viteză și acuratețe.

“În epoca satisfacției instantanee, lansarea unei afaceri nu mai este un vis îndepărtat”, a scris el. “Cu ideea potrivită, cu echipa potrivită, oricine își poate transforma visele antreprenoriale în realitate.”

Suumit Shah a adăugat, de asemenea, că firma face angajări pentru mai multe roluri.

Cu toate acestea, mulți utilizatori i-au criticat tweet-urile și l-au acuzat că a perturbat viața angajaților săi prin această decizie “fără inimă”.

“Așa cum era de așteptat, nu am găsit nicio mențiune despre cei 90% din personalul care a fost concediat. Ce asistență le-a fost oferită?”, a întrebat un utilizator.

“Poate că a fost decizia corectă pentru afacere, dar nu ar fi trebuit să se transforme într-un subiect de sărbătoare/marketing despre asta”, a spus un altul.

Suumit Shah a răspuns la un tweet spunând că “așa cum era de așteptat, cineva se va simți ofensat în numele altcuiva” și a adăugat că va posta pe LinkedIn despre asistența acordată personalului său, deoarece pe Twitter, oamenii sunt în căutare de “profitabilitate și nu de simpatie”.

Sursa: bbc.com

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *