Un call-center non-stop care oferă, la orice oră, sfaturi medicale părinților îngrijorați de starea de sănătate a copiilor devine tot mai popular în România.
Povestea Peditel 1791 a început la Cluj, în urmă cu trei ani. În prezent, serviciul este disponibil la nivel național, fiind inspirat după un model american. La apeluri răspund 11 medici cu competențe pediatrice.
Până acum, specialiștii au răspuns la 43.000 de apeluri în legărură cu problemele de sănătate ale copiilor, totul de la febră, răceli, dureri sau accidentări.
”Cu Peditel am încercat să reactivăm, să reluăm legătura firească care trebuie să existe între medic şi părinte în ce priveşte în primul rând comunicarea“, a precizat Cristina Grigore, directorul executiv al Fundației Părinți din România, pentru sursa citată.
citeşte continuare aici http://greatnews.ro/serviciul-telefonic-care-ii-ajuta-pe-parinti-sa-isi-trateze-copiii-acasa/
foto cu caracter ilustrativ