Un tânăr de 20 de ani ar fi fost agresat de patronul unui magazin din Ploiești. Cei doi au avut un conflict, spune tânărul, după ce clientul ar fi venit să ceară bon a doua zi după ce cumpărase mai multe produse.
Experiență tânărului a început în magazinul deținut de bărbat, cu o zi în urmă, în momentul în care a mers să cumpere mai multe produse. La final, vânzătoarea nu i-a dat acestuia un bon fiscal pentru bunurile cumpărate.
Așa se face că a doua zi de dimineață tânărul de 20 de ani s-a întors la societatea comercială din Ploiești pentru a vorbi cu administratorul de această dată. El i-a explicat acestuia că în urmă cu o zi a făcut ceva cumpărături, doar că la final nu i s-a eliberat un bon fiscal. În momentul în care a făcut aceste precizări, patronul s-a enervat și între aceștia a pornit o ceartă serioasă .
Așa se face că administratorul l-a lovit pe clientul care venise să ceară socoteală. În urma acestui eveniment adolescentul a avut nevoie de îngrijiri medicale, așa că a chemat o ambulanță care l-a transportat la spital. Polițiștii din cadrul IPJ Prahova au deschis un dosar penal pentru lovire sau alte violențe.