România ajunge în prim-planul publicului internațional din Doha, Qatar, printr-o campanie spectaculoasă de promovare turistică desfășurată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului
Campania beneficiază de expunere gratuită pe unele dintre cele mai mari ecrane digitale din oraș, grație unui parteneriat încheiat cu compania Dooha Media. Acesta este rezultatul întâlnirilor și discuțiilor purtate de reprezentanții MEDAT cu partenerii qatarezi, în cadrul târgurilor internaționale de turism desfășurate în prima parte a anului.
Clipurile video de promovare, realizate de jurnalistul și producătorul britanic Charlie Ottley, evidențiază frumusețea naturală, cultura și tradițiile României și fac parte din patrimoniul media al MEDAT.
Spoturile vor fi difuzate astfel:
- În weekend, pe ecranele curbate exterioare ale centrului comercial Tawar Mall, unul dintre cele mai mari și moderne din Doha, amplasat strategic pe principalele trasee de tranzit și business;
- Timp de o săptămână, pe ecranul ICONO, situat într-una dintre cele mai circulate intersecții ale orașului.
Ministerul subliniază că această campanie reprezintă o oportunitate importantă de creștere a vizibilității României ca destinație turistică în Orientul Mijlociu, o regiune cu potențial ridicat în atragerea de turiști internaționali.
Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul oficial al Ministerului Economiei: https://economie.gov.ro/romania-pe-cele-mai-mari-ecrane-din-doha-medat-deruleaza-in-luna-iulie-o-campanie-de-promovare-a-destinatiei