Pana pe 16 mai, MEAT, organizația de promovare a turismului din România, va prezenta destinația turistică românească la IMEX, cea mai importantă expoziție internațională din domeniul evenimentelor corporative, incentive, conferințe și expoziții (MICE), desfășurată la Frankfurt, Germania. Standul României, cu o suprafață de 61,5 metri pătrați, se va afla în zona dedicată Europei și va găzdui 13 co-expozanți.

Conceptul standului este în concordanță cu sloganul brandului național, „Explore the Carpathian garden”. Această prezență la IMEX reprezintă o oportunitate deosebită pentru profesioniștii din domeniul turismului de a descoperi și promova atractivitatea României ca destinație turistică.

În plus, MEAT pregătește o campanie outdoor de promovare în Germania, sincronizată cu desfășurarea Campionatului European de Fotbal, eveniment care atrage un număr mare de vizitatori și oferă o expunere crescută. Această inițiativă are ca scop consolidarea vizibilității și atracției României în rândul turiștilor germani și europeni.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *