Foto: cooksinfo.com

Open Wing Alliance (OWA), o coaliție de aproape 100 de organizații din 72 de țări de pe șase continente, lansează o campanie globală împotriva mărcilor de ospitalitate proeminente care rămân în urmă cu angajamentele lor globale fără ouă fără cuști(cage-free).

Hilton Hotels & Resorts, Louvre Hotels Group și Meliá Hotels International au fost lăudate cu ani în urmă pentru că s-au angajat să elimine cuștile crude din lanțurile lor globale de aprovizionare, dar de atunci nu au raportat niciun progres semnificativ în ceea ce privește aceste angajamente.

Prioritatea acordată practicilor etice crește tot mai mult în rândul consumatorilor, cu 80% dintre călătorii din întreaga lume declarând că consideră că călătoriile durabile sunt importante.

Campania Heartless Hospitality pune în evidență discrepanța flagrantă dintre angajamentele corporative, transparența și progresul real realizat de companiile din industria turismului în ceea ce privește adoptarea aprovizionării cu ouă provenite 100% din surse non-cușcă.

Bunăstarea animalelor îi îngrijorează pe oameni

Companii precum Hilton Hotels & Resorts, Louvre Hotel
Group și Meliá Hotels International se confruntă cu o reacție care amenință profitul pentru percepția de înșelăciune cu privire la afirmațiile consumatorilor privind bunăstarea animalelor.

Campania Heartless Hospitality urmează lansarea pe scară largă a unui nou raport privind bunăstarea animalelor: Fair and Fowl: Global Travel Edition. Raportul clasifică companiile globale de ospitalitate în funcție de starea tranzițiilor lor fără cuști de ouă. Ea examinează lacunele etice din industria turismului, dezvăluind companiile care, în ciuda angajamentelor de a-și procura ouă 100% fără cuști în lanțurile lor de aprovizionare, refuză să dezvăluie pe deplin progresul în ceea ce privește angajamentele lor.

Multe dintre companiile de top din domeniul ospitalității au implementat deja sisteme fără cuști și își aprovizionează ouă 100% fără cuști în lanțurile lor de aprovizionare, inclusiv JetBlue, Dorchester Collection, Motel One și Starhotels.

„Cererea consumatorilor pentru ouă fără cuști este în creștere, alături de dorința de transparență corporativă, standarde alimentare etice și investiții ESG. Mărcile hoteliere din întreaga lume iau măsurile necesare pentru a elimina cuștile crude și învechite din lanțurile lor de aprovizionare cu ouă”, spune Caitlin Campbell, coordonatorul campaniilor globale al Open Wing Alliance.

„Louvre Hotel Group, Hilton și Meliá Hotels International trebuie să raporteze public despre progresul lor în această problemă importantă. Aceste mărci ar trebui să-și asculte clienții înainte de a rămâne mai în urmă concurenților și înainte de a nu respecta legislația în creștere care interzice aceste practici în întreaga lume.”

  • „Cage-free” înseamnă că găinile au avut voie să se rătăcească liber, dar că rătăcirea poate fi limitată la o casă de găină. 

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *