logo
RNTV Live

Reacția oficială a USP după întâlnirea cu CEO Veolia

usp
Cristian Anghelescu

Reacția oficială a USP după întâlnirea cu CEO Veolia

Așa cum a anunțat de mai multă vreme, Uniunea Suporterilor Petroliști a ținut să aibă o întâlnire la vârf cu CEO Veolia, Mădălin Mihailovici.

Câțiva reprezentanți aflați în țară au profitat de conferința de presă de vineri și au solicitat o întâlnire la vârf. La care au participat Mădălin Mihailovici, Mircea Dridea, Cristi Vlad și Octavian Grigore.

În urma subiectelor discutate s-a ajuns la o înțelegere potrivit căreia subiectele discutate să fie puse la dispoziția fanilor prin intermediul mass-media. Iată cum arată această informare a USP.

Preambulul mesajului USP

“Azi, 15.09.2017, după conferința de presă a clubului Petrolul desfășurată la stadionul Ilie Oană, a avut loc o întalnire între reprezentanții USP și CEO Veolia, Mădălin Mihailovici. La întalnire au mai participat și Cristi Vlad, Mircea Dridea și Dragoș Ferariu, unul dintre avocații Veolia.

Încă din start, Mădălin Mihailovici a ținut să precizeze că nu i s-a cerut personal și, deci, nici nu a dat bani vreunui suporter petrolist până acum și că nici nu o va face în viitor!

Imediat după aceea au urmat interpelările celor din USP, la care răspunsurile CEO Veolia au fost următoarele:

Necesarele răspunsuri

  1. Trebuie să fim uniți cu toții, cei din familia Petrolului, pentru că numai așa vom fi puternici. Suntem singuri și avem de luptat cu destui factori externi.
  2. O eventuală schimbare a domnului Mihailovici din funcție și venirea altui CEO la Veolia România nu va afecta în niciun fel parteneriatul Veolia – Petrolul, pentru că este un parteneriat aprobat la nivel de conducere mondială a Veolia! Vicepreședintele grupului Veolia la nivel mondial este cel care a aprobat parteneriatul (ce se dorește a fi pe termen mediu și lung) și care a devenit în ultimele luni un suporter Petrolul Ploiești!
  3. Veolia nu intenționează să rămână partener unic. Există însă o politică precaută și responsabilă de invitare a unor noi sponsori, astfel încât portofoliul de sponsori să devină unul cât mai atractiv, pentru orice alt sponsor de calibru care și-ar dori să se alăture proiectului Petrolul Ploiești. Urmează, luna viitoare, o întâlnire a domnului Mihailovici cu un CEO de la o multinațională de top, pentru aducerea acestuia sponsor la Petrolul. Este inițiată și discuția cu una dintre marile bănci de la noi în acest sens!

Ce spune avocatul Veolia

4. Dragoș Ferariu (avocat Veolia): încercăm să schimbăm și denumirea persoanei juridice, pentru a reveni la numele tradițional Petrolul Ploiești. Dar nu este un proces ușor… Nu există, momentan, posibilitatea de rezervare a denumirii respective la Ministerul Justiției pentru că în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor există deja asociații având denumiri similare. Suntem încredințați că vom găsi în final o soluție dar schimbarea de denumire la FRF se face o singură dată pe an, numai în perioada 1-30 iunie. Deci, în această ediție de campionat nu va mai putea fi posibilă schimbarea. Vom fi însă pregătiți pentru ediția următoare de campionat pentru a apărea cu noua denumire.

Suntem conștienți că încă se platește o taxă de 100 de lei de către parinții copiilor și juniorilor Petrolului. În prima fază ne-am ocupat de echipament și de punerea la dispoziția grupelor de copii și juniori a fostului autobuz al echipei din Liga a 4-a Mijloc de deplasare care a fost reparat și adus la parametrii normali de funcționare. Intenționăm să implicăm, în scurt timp, un sponsor special pentru Centrul de copii și juniori pentru a elimina taxa în scurt timp,

Lucrăm la organigrama clubului, analizăm să vedem ce posturi sunt încă neacoperite. Când va fi finalizată o vom face publică, vă rog să aveți răbdare.

Conferința de presă se va organiza bilunar, de acum încolo, înaintea meciurilor de acasă. Și ori de câte ori evenimente speciale o vor impune. Există o persoană care se ocupa de PR și Comunicare în cadrul clubului.

Cuvântul președintelui Vlad

Cristi Vlad: Echipamentele Petrolului pentru punerea în vânzare sunt deja sosite, urmează să am o discuție, săptămâna viitoare, cu cei de la Carrefour pentru a organiza desfacerea lor. Vom trece la comercializare în primă fază numai la Carrefour, și apoi, când va fi gata, și în magazinul propriu de la stadion. Acesta se află în plin proces de reamenajare.

Ne asumăm greșelile făcute la colantarea autocarului, însa a trebuit să fie gata foarte rapid. Designul acestuia se va schimba. (La acest punct al discuției USP s-a oferit să organizeze un concurs de soluții de design, deschis tuturor suporterilor petroliști, pentru a fi găsită o soluție cât mai interesantă pentru colantarea autocarului Petrolului, propunere ce a fost acceptată de conducerea echipei)

Vrem să reluăm proiectul SOCIOS, aceștia urmând să intre în posesia unui card care le va oferi câteva privilegii deosebite față de suporterii obișnuiți: dreptul de a alege echipamentul de joc pentru sezonul următor, din mai multe opțiuni oferite de conducerea echipei, designul colantării autocarului echipei, să propună echipe cu care se vor desfășura meciuri amicale, s.a.m.d.

Vom acorda sprijin domnului Răzvan Frățilă, cronicarul Petrolului, pentru continuarea proiectului “Monografia Petrolului”. Acesta va lansa în acest an volumul al III-lea din Monografie. De asemenea, vom lua în considerare și constituirea în viitor al unui Muzeu al Petrolului Ploiești. Primul pas pentru a putea fi înființat orice nou muzeu în Ploiești se face prin Hotărâre de Consiliu Local

Tipărirea siglei color pe bilete ar duce la mărirea prețului acestora, însă dacă suporterii o doresc, o vom lua în considerare!

Aveți dreptate că meciurile Petrolului nu au avut parte de promovare. Ne gândim să poziționăm în diferite zone ale orașului câteva mascote (Lupino) care să prezinte un afiș cu detaliile pentru meciul următor al Petrolului.

Nu vom pune momentan numele jucătorilor pe tricouri, poate la Liga a doua! Am prefera să găsim sponsori care să își adjudece spațiul respectiv de pe spatele tricourilor!

Va veni cândva și vremea când se va înființa SA-ul, iar când clubul va avea deja definită o identitate foarte puternică și va deveni o investiție atractivă, este gândită o listare a societății la bursă (IPO), permițând investitorilor să achiziționeze pachete de acțiuni”.

Încheierea mesajului suporterilor USP

La final, reprezentantul USP prezent la întâlnire a conchis:

“USP va continua să rămână un partener de dialog solid și serios cu conducerea clubului Petrolul Ploiești. În același timp, USP e conștientă de importanța transmiterii corecte a mesajelor din partea conducerii clubului către marea masă a suporterilor petroliști! De rolul pe care Uniunea trebuie să îl dețină în semnalarea promptă a posibilelor derapaje ale conducătorilor asociației. Și în monitorizarea activităților ce se desfășoară pentru bunul mers al lucrurilor în cadrul FC Petrolul Ploiești” a încheiat semnatarul de la USP .

 

 

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor