logo
RNTV Live

Proiect controversat: autostrada Ploiești – Brașov, deschisă în 9 ani cu costuri uriașe

image-2022-08-26-25755256-0-tuneluri-propuse-a3-ploiesti-brasov
Ștefan Petre

Dacă totul se desfășoară conform planului, am putea folosi autostrada între Ploiești și Brașov în 2032. Problema o reprezintă însă costurile exagerate, spun specialiștii.

Compania de Autostrăzi și Drumuri Naționale a pus în dezbatere variantele de traseu. Oricare dintre ele ar fi aleasă, execuția ar avea nevoie de 6 miliarde de euro, sumă pe care România nu și-o permite.

Cinci planuri de construcție a autostrăzii

  • Prima variantă, una mai degrabă teoretică, propune construirea a 41 de poduri, cu o lungime totală de 64 de kilometri. Ar trece pe deasupra DN1, la Sinaia, și peste curtea Castelului Cantacuzino, la Bușteni.
  • A doua variantă și cea de-a treia presupun tuneluri în proporție de 37%.
  • Planul patru este asemănător primelor, dar se schimbă zona traversată
  • Ultima variantă ar avea 24 km de tuneluri (inclusiv la Predeal), ocolind stațiunile Sinaia și Azuga, pe lângă DN1.

Citește continuarea la: https://stirileprotv.ro/amp/stiri/actualitate/peste-noua-ani-am-putea-merge-pe-autostrada-de-la-ploiesti-la-brasov-proiectul-a-starnit-controverse-din-cauza-costului.html

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

romsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor