Dacă totul se desfășoară conform planului, am putea folosi autostrada între Ploiești și Brașov în 2032. Problema o reprezintă însă costurile exagerate, spun specialiștii.
Compania de Autostrăzi și Drumuri Naționale a pus în dezbatere variantele de traseu. Oricare dintre ele ar fi aleasă, execuția ar avea nevoie de 6 miliarde de euro, sumă pe care România nu și-o permite.
Cinci planuri de construcție a autostrăzii
- Prima variantă, una mai degrabă teoretică, propune construirea a 41 de poduri, cu o lungime totală de 64 de kilometri. Ar trece pe deasupra DN1, la Sinaia, și peste curtea Castelului Cantacuzino, la Bușteni.
- A doua variantă și cea de-a treia presupun tuneluri în proporție de 37%.
- Planul patru este asemănător primelor, dar se schimbă zona traversată
- Ultima variantă ar avea 24 km de tuneluri (inclusiv la Predeal), ocolind stațiunile Sinaia și Azuga, pe lângă DN1.
Citește continuarea la: https://stirileprotv.ro/amp/stiri/actualitate/peste-noua-ani-am-putea-merge-pe-autostrada-de-la-ploiesti-la-brasov-proiectul-a-starnit-controverse-din-cauza-costului.html
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.