Programele Carrefour România din Ploiești Shopping City încurajează consumul responsabil și reducerea plasticului

În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City își propune educarea publicului pentru un consum responsabil și susținerea acțiunilor pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător.

Alături de campania proprie a centrului comercial de reciclare selectivă a deșeurilor, „Natura unui Mulțumesc”, hipermarketul Carrefour derulează propriile acțiuni concrete care inspiră comportamente de consum responsabile și schimbă percepția asupra plasticului și a altor resurse.

cel mai verde complex reziential

Pentru a reduce consumul de recipiente de plastic, Carrefour România este singurul retailer care permite clienților și îi încurajează să achiziționeze produse în propriile caserole din zona Gastronomie și raioanele de: brânzeturi – măsline – mezeluri; măcelărie; pește; brutărie – cofetărie-patiserie. În plus, pentru a reduce numărul de pungi de plastic de unică folosință, clienții au posibilitatea de a alege săculeții reutilizabili pentru a transporta fructe proaspete, legume sau pâine, fără a produce alte deșeuri din plastic. Săculeții sunt certificați, realizați din bumbac 100% organic, de origine controlată.

Carrefour România are o gamă extinsă de produse de unică folosință biodegradabile

În plus, prin parteneriatul cu Biodeck, un producător local, Carrefour România a extins gama de produse de unică folosință din materiale biodegradabile și compostabile din magazin pentru a reduce cantitatea de plastic folosită.

Astfel, în hipermarketul Carrefour din Ploiești Shopping City, clienții pot cumpăra Kitul de Picnic, care include tacâmurile necesare și saci de gunoi din materiale biodegradabile pentru 6 sau 12 persoane.

Mai mult, în 2021, Creștem România BIO – un program național de susținere a agricultorilor dornici să cultive bio și de încurajare a obiceiurilor sănătoase de consum – a ajuns la cea de-a 3-a ediție. În fiecare an, în perioada martie – mai, producătorilor locali înscriși în program le-au fost acoperite integral toate costurile de certificare.

Carrefour își asumă ferm, prin contract, preluarea producției fermierilor din program atât pe durata conversiei către agricultura bio (1-3 ani), cât și timp de 2 ani după certificare, dar și consultanță și suport în calitate de partener. Pentru produsele rezultate până la certificarea finală, Carrefour a lansat în premieră pe piața din România eticheta „în conversie la BIO”, sprijinind astfel fermierii în toate etapele procesului de conversie și făcând un nou pas către educarea consumatorilor cu privire la opțiunile sănătoase.

Natura unui MULȚUMESC

Începând cu luna ianuarie 2021, Ploiești Shopping City a implementat campania Natura unui MULȚUMESC, prima inițiativă dintr-un centru comercial din Ploiești ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune, reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost. Dezvoltată sub conceptul umbrelă #RESPONSIBLYTOGETHER, Natura unui MULȚUMESCeste o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

Despre Carrefour România

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri.

arnos 6 oua

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here