În perioada 1 Martie – 26 aprilie, la AFI Ploiești se desfășoară campania “Vestitorii primăverii”. Clienții sunt răsplătiți cu premii garantate, iar la finalul campaniei au șansa să câștige biciclete pentru toată familia.
Ploiești, 1 Martie 2019 – Veștile bune de la AFI Ploiești circulă repede… și chiar pe două roți! Pornind de la faptul că primăvara oamenii petrec mai mult timp în natură, bucurându-se de lucrurile simple, AFI Ploiești lansează campania “Vestitorii primăverii”. Astfel, în perioada 1 Martie – 26 aprilie, clienții centrului comercial sunt așteptați cu multe surprize pentru toată familia. Aceștia au șansa să câștige unul dintre premiile instant sau premiul cel mare – biciclete pentru toată familia.
Schimbarea anotimpului reprezintă un prilej bun pentru a da refresh garderobei, așa că o ședință de shopping este binevenită. Magazinele s-au pregătit deja cu produse din noile colecții, care abia așteaptă să fie descoperite de ploieșteni și nu numai.
Cei care aleg să își facă cumpărăturile în AFI Ploiești în perioada 1 Martie – 26 aprilie pot câștiga una dintre surprizele instant. Pentru a intra în posesia acestora, clienții AFI Ploiești sunt invitați să prezinte la Info Desk-ul din zona Dalia bonuri de cumpărături din ziua respectivă, care să cumuleze minimum 250 lei și vor primi talonul răzuibil care indică premiul câștigat. Premiile vor fi oferite în limita stocului disponibil. În plus, clienții care se înscriu la campanie intră automat în tragerea la sorți pentru premiul cel mare: biciclete pentru toată familia!
Partenerii campaniei sunt: Collin’s, CCC, Cora Ploiești, English Home, Gerovital, Le Bon Bon, Meli Melo, Optiplaza, Parfois, TED’s Coffee, Xpert Beauty Salon, World Class.
“La AFI Ploiești ne inspirăm din tot ce înseamnă #oamenicanoi, iar clienții noștri reprezintă adevărații vestitori ai primăverii, deoarece ei dau tonul trendurilor, fie în materie de shopping, fie în ceea ce priveste activitățile de zi cu zi. Faptul că ploieștenii aleg să petreacă mai mult timp în aer liber primăvara, alături de cei dragi, ne-a inspirat să includem printre premiile campaniei biciclete pentru toată familia.” a declarat Raluca Ghica, Marketing Manager AFI Ploiești.
De asemenea, în perioada 15 – 24 aprilie, una dintre cele mai apreciate activări se întoarce la AFI Ploiești. #EtichetaPrimăverii provoacă din nou clienții să pornească în căutarea articolelor cu eticheta de concurs, în magazinele special marcate din centrul comercial. Cei care vor fotografia produsele, împreună cu #EtichetaPrimăverii atașată, trebuie să urce imaginea într-un comentariu la postarea de concurs de pe pagina de Facebook AFI Ploiești, alături de hashtag-ul #EtichetaPrimăverii. La final, toți participanții vor intra în tragerea la sorți pentru un AFI Gift Card în valoare de 200 de lei, pentru a-și achiziționa produsele preferate.
Mai multe informatii despre campania “Vestitorii primăverii” și surprizele pregătite cu ocazia sosirii primăverii puteți găsi de pe www.afi-ploiești.ro sau pe pagina de Facebook AFI Ploiești.