logo
RNTV Live

Drum mai lung, premii mai mari: Distanța parcursă până la Ploiești Shopping City se transformă în premii instant

premii la Ploiești Shopping City
Mihai Constantinescu

Drum mai lung, premii mai mari: Distanța parcursă până la Ploiești Shopping City se transformă în premii instant

În perioada 14 – 19 octombrie, distanța până la Ploiești Shopping City se transformă, din nou, în premii instant. În cadrul campaniei Drum mai lung, premii mai mari, organizată în exclusivitate de Ploiești Shopping City, cumpărăturile de minimum 250 lei aduc participanților vouchere cadou pe măsură. Cu cât drumul între domiciliul participantului și centrul comercial este mai lung, cu atât valoarea voucherului cadou este mai mare: distanțele de până în 25 km sunt recompensate cu voucher în valoare de 10 lei, cele între 25 – 45 km aduc un voucher în valoare de 30 lei, iar distanțele de peste 45 km se transformă în voucher de 50 ei.

Așadar, shopping-ul devine motiv pentru drumuri lungi. Nenumărate branduri cu renume, precum BUZZ, Sport Vision, Intersport, Zara, Stradivarius, Pull & Bear, Bershka, Sephora, Douglas, Marionnaud, H&M, Bigotti, BSB, Koton, Tezyo, Anna Cori, English Home își așteaptă cumpărătorii cu cele mai noi colecții ale toamnei.

Măsuri de siguranță în Ploiești Shopping City

Pentru sănătatea și siguranța vizitatorilor și o experiență de #ShoppingÎnSiguranță, Ploiești Shopping City implementat o serie de măsuri de distanțare fizică, precum și norme de igienă pentru prevenirea răspândirii COVID-19, în linie cu recomandările autorităților.

Mai multe detalii despre campanie pe https://www.ploiestishoppingcity.ro/ , pagina de Instagram  și pe pagina de Facebook.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor