Printr-un comunicat de presă, SC Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti SRL informează cetăţenii că din 7.02.2017, a încetat contractul de delegare a gestiunii, prin concesiune, a Serviciului de Iluminat Public al municipiului( servicii de întreţinere-menţinere şi servicii de iluminat ornamental-festiv), contract reglementat prin HCL nr.68/27.02.2013. De aceea, ploieştenii sunt rugaţi ca atunci când sesizează diverse probleme ale iluminatului public să nu mai sune la dispeceratul SGU, ci la cel al Primăriei Municipiului Ploieşti (Dispecerat 0244/984). Chiar dacă veţi suna, însă, nimeni nu poate veni să rezolve problema pentru că nicio firmă cu are această autorizare din partea municipalităţii. Pe data de 16 februarie, va avea loc depunerea ofertelor pentru delegarea acestui serviciu, prin concesiune. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *