Chiar și cu creșterea prețului abonamentelor și reducerea personalului, Spotify continuă să înregistreze pierderi financiare!
În ultimul trimestru, platforma de streaming social Spotify a înregistrat o creștere a veniturilor, dar totuși înregistrează pierderi financiare.
În ultimul trimestru al anului trecut, Spotify a înregistrat venituri de 3,7 miliarde de euro, în creștere cu 16% față de aceeași perioadă din 2022. Cu toate acestea, compania a raportat o pierdere de 75 de milioane de euro în aceeași perioadă. Pe tot parcursul anului 2023, Spotify a înregistrat pierderi în valoare de 532 de milioane de euro. Aceste pierderi au survenit în ciuda eforturilor de reducere a costurilor, într-un an în care Spotify a majorat prețurile abonamentelor în multe țări și a efectuat disponibilizări.
Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, înregistrând o creștere cu 5%, depășind pentru prima dată acest prag. Numărul utilizatorilor plătitori a crescut cu 4%, ajungând la 236 de milioane.
Pe tot parcursul anului trecut, Spotify a atrăgut 113 milioane de utilizatori noi, dintre care 31 de milioane au optat pentru unul dintre abonamente.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews