Păţania unui consilier .Atenţie posesori de cartele telefonice reîncărcabile/ sursa foto facebook

Atenţie posesori de cartele telefonice reîncărcabile

Păţania unui consilier plecat în concediu în Grecia, a ajuns subiect de discuţii aprinse pe internet din cauza…telefonului din dotare.

Nu puţini sunt cei care îşi doresc să plece în concediu şi să uite de telefon. Să nu mai fie sunaţi de nimeni de la serviciu, ocazie cu care să fie purtate discuţii obositoare despre problemele de acolo. Probabil că toată lumea îşi doreşte să NU mai răspundă la telefon, măcar în concediu.

Lui Aurelian Tudor, consilier local, i s-a îndeplinit dorinţa mai mult decât şi-ar dori cineva pe această lume. Compania de telefonie mobilă la care este client i-a restricţionat accesul la apel voce la puţin timp după ce a trecut graniţa spre Grecia.

Ce se întâmplă cu telefonul dacă pleci din ţară

Iritat de cum îşi tratează Vodafone România clienţii, Aurelian Tudor a tras un semnal de alarmă pe Facebook.

Iată ce a povestit:

Mod josnic de a îşi trata clienţii de către VODAFONE ROMANIA!
ATENŢIE POSESORI DE CARTELE REÎNCĂRCABILE!
Exemplu de caz: cartela reîncărcată în termen, şi cu câteva zeci de euro pe ea, cu opțiuni de minute şi sms nelimitat. Utilizată de multe ori în roaming în ultimii doi ani fără probleme.
La trecerea dintr-o țară în alta primesti sms de la ei.
Te trezeşti însă după câteva zile de utilizare a roaming-ului, ca VODAFONE îţi restricţionează accesul la apel voce. Fără niciun anunț prealabil. Lasă însă datele mobile active, fără posibilitatea măcar de a-i conecta pe ei.
În urma discuţiilor purtate (bineînţeles de pe un alt număr de telefon), un reprezentant al acestei … companii îţi spune că dacă vrei să ai acces la telefonie, eşti obligat să îţi schimbi numărul sau să îţi schimbi oferta de pe cartelă. Bineînţeles la o valoare aproape dublă şi cu minute limitate, fără să îți dea măcar posibilitatea să plătești un tarif/minut pentru cât timp esti în afara ţării.
Cam aşa îşi bate joc VODAFONE ROMÂNIA de clienții lui!!!

Reacţii în lanţ

Cum era de aşteptat, păţania a fost urmată de o sumedenie de reacţii. Şi se pare că nu este un caz singular.

Firmă serioasă. Eu i-am rugat cu bani în plus…am renunțat…am trecut la altă firmă, a spus Radu Mihai 

 

Am pățit-o şi eu. Mă întorc în țară şi îi las să îşi caute un client mai serios decât mine…că eu nu corespund…, a povestit Victor Alexandru 
Stai linistit! Am „furat-o” chiar luna trecută…, a spus Cezar Stefan
Nu degeaba am renunţat la Vodafone pt Orange. Niste jigodii, a adăugat şi Velcu Livia 
Păţania consilierului local va ajunge şi la urechile celor de la OPC, iar prin intermediul Facebook se va face antireclamă.
Hai sa facem antireclamă tuturor firmelor care nu își respectă clienții, aceasta însemnând nerespectarea unor contracte sau convenții, comportament josnic al angajaților și așa mai departe, a spus Virgil State
Pentru mai multe ştiri, vizitaţi site-ul republikanews.ro
UPDATE: Consilierul Aurelian Tudor a precizat următoarele: „Este vorba de telefonul unei doamne, prietene din grup si nu de al meu. Eu am abonament”
sursa Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *