Sursă foto: Frameworks

Retailerii care activează pe piața locală au început să implementeze strategia „cumperi mai mult, plătești mai puțin” în încercarea de a atrage consumatorii într-o perioadă în care aceștia sunt din ce în ce mai atenți la prețuri și la modul în care își gestionează banii.

Astfel, proprietarii de magazine alimentare – în special magazine mari, de tip hipermarket – aplică mai multe preţuri la acelaşi produs, în funcţie de cantitatea achiziţionată, relatează Ziarul Financiar.

Unul dintre primii retaileri care au aplicat acest model a fost La Cocoş, o companie românească ce operează hipermarketuri cu preţuri mici. Compania a optat pentru acest model de business chiar dinainte ca inflaţia record să afecteze puterea de cumpărare a românilor.

Acest model de business cu mai multe niveluri de preţ în funcţie de cantitatea cumpărată, ce aminteşte într-o anumită mă­sură de modelul cash&carry, a fost aplicat în ultima pe­rioadă şi de alte reţele, de această dată grupuri internaţionale.

Auchan a mizat pe acest model în magazinele de tip hipermarket pe care le-a convertit în 2023 în magazine de tip discount.

Mai recent, Carrefour aplică şi el acelaşi principiu în hipermarketuri şi supermarketuri. Anterior, francezii aveau această strategie în magazinele de discount Supeco.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *