Un restaurant fast-food „McDonald’s vegan” a anunțat planuri de extindere internațională.
Mr Charlie’s este un local cu sediul în SUA specializat în burgeri, cartofi prăjiți și nuggets. Comparația sa cu McDonald’s provine din brandingul său similar, precum și tipul de mancare. La fel ca faimosul lanț de fast-food pe bază de carne, Mr Charlie’s oferă oferte de mâncare relativ ieftine (inclusiv un cheeseburger de 0,99 USD pe care îl vinde luni). Singura diferență este că meniul său este în întregime vegan.
După ce și-a deschis prima locație în Los Angeles în februarie 2022, Mr Charlie’s s-a dovedit a fi o senzație virală pe TikTok pentru mâncarea și aspectul său. Ulterior, a deschis o sucursală din San Francisco (care este situată vizavi de un McDonald’s) în ianuarie 2023.
Acum, domnul Charlie’s se extinde și mai mult.
În urmă cu trei săptămâni, a deschis porțile celei de-a treia filiale din California, situată în Venice Beach. Anunțând știrea pe rețelele de socializare, compania a scris: „Venice Beach tocmai a devenit mai ciudată”.
La începutul acestei săptămâni, domnul Charlie’s a anunțat că va deschide o a patra sucursală – de data aceasta în cealaltă parte a lumii, în Sydney, Australia.
„Există unele locuri în lume care doar lasă o impresie, Sydney este unul dintre acele locuri pentru noi. Energia orașului este vibrantă și proaspătă, în timp ce bătăile inimii sunt pure și amabile.”, a scris compania pe rețelele de socializare.
Ei au continuat confirmând că Mr Charlie’s va deschide în Redfern, o suburbie din Sydney. „De ce Redfern? Pentru că suntem o companie cu misiunea de a crea schimbare și de unde mai bine să începem decât prin a ajuta comunitățile noastre indigene. Suntem mândri să facem echipă cu niște organizații caritabile incredibile și parteneri de marcă care creează oportunități pentru poporul aborigen”, a adăugat compania.
Postarea a continuat că Mr Charlie’s este „mai mult decât un local de burgeri vegan”, afirmând că este „un val de energie cu misiunea de a restabili o conexiune iubitoare pentru a servi această planetă și oamenii ei prin mâncare și servicii”.
Compania utilizează diverse promoții pentru a atrage clienți noi, cum ar fi „Miercurea cu sandvici fără pui” (oferind o ofertă gratuită) și „Luni fără hamburger” (oferându-le la doar 0,99 USD).
Pe site-ul său, compania afirmă: „Abordăm preocupările semnificative cu o abordare uşoară. Accentul nostru se pune pe plăcere şi pe acte de bunătate. Aspirăm să oferim mai multe opţiuni ecologice, să legăm atenţia cu viaţa de zi cu zi şi să oferim sprijin celor care caută. un nou început.”
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.