În luna ianuarie 2024, probleme la plata facturilor Electrica: aplicația MYELECTRICA nu poate fi accesată!

În luna ianuarie 2024, Electrica Furnizare lucrează la sistemele informatice. Din această cauză, vor exista limitări în accesarea anumitor aplicații, precum MYELECTRICA.RO, prin care majoritatea clienților își efectuau plățile!

Compania anunță cum se poate lua legătura cu reprezentanții Electrica:

  • Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul;
  • Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/);
  • Adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie.

Astfel, procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

Clienții au la dispoziție următoarele modalități de plată:

  • Internet banking;
  • debit direct;
  • aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;
  • automatele de plată StartPay;
  • stațiile OMV/Petrom;
  • serviciul Westaco Express;
  • centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;
  • punctele de plată PayPoint;
  • ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

Următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate de către clienții companiei:

  • MyElectrica – aplicație și portal;
  • TelVerde (comunicare index autocitit);
  • Formularul unic de contact online;
  • E-chat;
  • Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS);
  • Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Așadar, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie. Termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii, spun reprezentanții Electrica.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *