Sursă foto: IQads

Compania Durex a lansat o nouă campanie, SafeToPlayHub. Scopul platformei este îmbunătăţirea nivelul de educaţie sexuală în rândul populaţiei şi de a sprijini crearea unui impact pozitiv în societate.

Pentru a sprijini tinerii din România, Durex vine cu o serie de dialoguri despre lucrurile considerate tabu în acest domeniu. Aceștia vor transmite o modalitate de comunicare deschisă, învățând tinerii amănunte esențiale când vine vorba de educația sexuală.

Obiectivul campaniei este de a ajuta publicul să înţeleagă importanţa siguranţei sexuale şi de a oferi instrumentele necesare pentru a face alegeri informate, se arată într-un comunicat.

Lavinia Ghinescu, reprezentant Category Marketing Manager Personal Care & Omnichannel SEE RB Health South-Eastern Europe: „Este vital să avem educaţie sexuală pentru a ne asigura siguranţa şi sănătatea. Dorim să oferim informaţii relevante tinerilor şi am dezvoltat o campanie de comunicare amplă, iar prin puterea pe care brandul Durex o are, putem concentra comunicarea pe mai multe pieţe din Europa de Sud-Est. Înţelegem că schimbarea nu vine peste noapte, dar suntem bucuroşi că putem aduce în discuţie acest subiect important nu doar în România.”

Vezi mai multe detalii despre statisticile îngrijorătoare din România privind educația sexuală pe medichub.ro.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *