Romanii demonstrează încă o dată ca frica ii mobilizeaza cel mai bine și nu campaniile de informare (e nevoie de educație pentru asta) .

Cum putem vorbi despre educație, dacă SPIRITUL DE TURMĂ încă primează. O mămică  ne-a povestit prin ce a trecut după ce a fost la cumpărături la unul dintre supermarketurile Kaufland din Ploiești.

Fără prea multe cumpărături, pentru că nu prea mai aveai ce lua, aceasta s-a așezat la casa destinata femeilor gravide sau  persoanelor cu dizabilități. Cu copilul de numai 3 luni în brațe, aceasta le-a tras atenția celor care umpluse banda cu produse, chiar daca nu indeplineau niciuna din condițiile de mai sus. Raspunsul acestora a fost unul pe masura: „Asta e doamna, n-avem ce sa facem, nu vedeti ce vine?”. Din pacate, nici angajatii supermaketului, nu au avut vreo reactie in acest sens.

Din nefericire, astfel de cazuri sunt tot mai frecvente, iar panica ii dezumanizeaza tot mai mult pe cei care aleg sa goleasca supermarketurile in loc sa se informeze.

Contrariata de situatia intampinata, aceasta ne-a trimis fotografiile insotite de urmatorul mesaj: „CORONAVIRUS UCIDE, dar mai întâi te transformă în animal!”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *