Thrillerul „Five Nights at Freddy’s,” produs de Universal și Blumhouse, a depășit cu mult așteptările în box office cu un debut de 78 de milioane de dolari în weekendul de Halloween, conform informațiilor furnizate de Variety.

Vânzările de bilete sunt cu atât mai impresionante cu cât filmul de groază a fost lansat simultan pe Peacock, serviciul de streaming deținut de NBCUniversal. Acesta a înregistrat al doilea cel mai bun weekend de deschidere pentru o lansare în streaming de o zi, după succesul aventurii Marvel din 2021, „Black Widow,” care a obținut 80 de milioane de dolari în cinematografe și 60 de milioane de dolari pe Disney+.

Acest rezultat este, de asemenea, cel mai bun în istorie pentru lansările hibride ale Universal și Peacock, depășind filmele „Halloween Kills” din 2021 (49 de milioane de dolari) și „Halloween Ends” din 2022 (40 de milioane de dolari).

La începutul weekendului, se estima că „Five Nights at Freddy’s” va strânge cel puțin 50 de milioane de dolari, ceea ce ar fi reprezentat un început remarcabil pentru acest gen de film.

Acum, filmul are cel mai bun debut horror al anului, depășind filmele din francize mai cunoscute precum „Scream VI” (44,4 milioane de dolari) și „The Nun II” (32 de milioane de dolari). Pe lângă alte recorduri, „Five Nights at Freddy’s” deține al doilea cel mai bun weekend de deschidere pentru o adaptare de joc video, după superproducția din acest an, „The Super Mario Bros. Movie” (146,3 milioane de dolari).

Bazat pe popularul joc video, „Five Nights at Freddy’s” îl are pe Josh Hutcherson în rolul unui paznic de noapte într-un local abandonat asemănător cu Chuck E. Cheese. Aici, el descoperă că mascotele animatronice sunt predispuse la comiterea de crime. Deși recenziile sunt nefavorabile (filmul are un scor de 25% pe Rotten Tomatoes), publicul a apreciat producția PG-13, acordându-i un A- pe CinemaScore. Cu un buget de 20 de milioane de dolari, filmul a fost deja un succes la box office.

În ceea ce privește „Killers of the Flower Moon,” acest film se află în urma spectacolului „Taylor Swift: The Eras Tour,” care a adăugat încă 14,7 milioane de dolari în al treilea weekend pe marile ecrane. Filmul-concert, distribuit de AMC Theatres și fără proiecții în timpul săptămânii, a generat până acum 149,3 milioane de dolari în America de Nord și 203 milioane de dolari la nivel global.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *