Primăria Municipiului Ploiești, prin Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești, anunță că în luna decembrie activitatea ghișeului de încasări din incinta Tribunalului Prahova va fi suspendată. Contribuabilii ploieșteni pot achita, în continuare, impozitele și taxele locale, prin următoarele modalități:
– la celelalte casierii ale instituției situate în: strada Basarabi nr.5- de luni până vineri între orele 8.00- 18.00; Șoseaua Vestului nr. 19- în zilele de luni, marți, joi între 8.00-16.30; miercuri între 8.00 – 18.30 și vineri între orele 8.00-14.00; B-dul Independenței nr.16, în zilele de luni, marți, joi între orele 8.00 – 16.30; miercuri între orele 8.00-18.30 și vineri între orele 8.00 -14.00 și în incinta Halelor Centrale- în zilele de luni, marți, joi între 8.00-16.30; miercuri între 8.00 – 18.30 și vineri între orele 8.00-14.00.
-la Oficiile poștale,
– prin infochioşcuri: hipermarket XXL, Inspectoratul Județean de Poliție Prahova – etajul 2 – Serviciul Înmatriculări Permise, MALL SHOPPING CENTER (fost Mercur) şi la sediul instituției – B-dul Independenței nr.16. Plata se efectuează pe baza cardului bancar și a cărți de identitate a contribuabilului. Primăria Municipiului Ploiești nu percepe comision contribuabililor pentru aceste încasări.
-prin Sistemul Național Electronic de Plăti prin accesarea site-ului www.ghişeu.ro numai pentru cei care dețin carduri bancare și au ridicat userul și parola de la sediul instituției noastre din B-dul Independenței nr.16.
– prin Internet la adresa www.spfl.ro. Contribuabilul are obligația prezentării personale la sediul S.P.F.L. Ploieşti, B-dul Independenței nr.16, cu copie BI/CI pentru a obține drepturi de acces.