Sursa: thefoodpeople.co.uk

Top YouTuber Jimmy „MrBeast” Donaldson dă în judecată compania din spatele lanțului său de fast-food și spune că fanii au numit mâncarea „revoltatoare”.

Donaldson, cel mai mare YouTuber din lume, cu 172 de milioane de abonați, a deschis MrBeast Burger în 2020.

El susține că Virtual Dining Concepts – compania din spatele burgerului – îi dăunează brandului și reputației, servind un produs neregulat. El cere unui judecător să-i dea dreptul de a rezilia aranjamentul.

Donaldson este cunoscut pentru filantropia sa, precum și pentru videoclipurile cu premii uriașe și cadouri în numerar.

Acțiunea în justiție, depusă luni la New York, acuză Virtual Dining Concepts că nu asigură calitatea burgerilor, susținând că uneori erau „necomestibile”.

„Ca urmare, MrBeast Burger a fost privit ca o reflectare înșelătoare și slabă a mărcii MrBeast”, susține procesul, spunând în continuare că „a cauzat un prejudiciu material, ireparabil, mărcii MrBeast și reputației MrBeast”.

BBC a contactat Virtual Dining Concepts pentru comentarii.

Donaldson și-a cerut anterior scuze fanilor de pe Twitter care au fost dezamăgiți de mâncarea lor și a spus că „nu poate ieși din” afacerea cu compania.

MrBeast Burger livrează din peste 1.000 de așa-numite „bucătării fantomă” din întreaga lume. Cunoscute și sub denumirea de restaurante virtuale, acestea sunt servicii de livrare a alimentelor care funcționează din bucătăriile altor afaceri.

În 2021, el a lansat un canal YouTube separat, cu tematică filantropică, care are peste 10 milioane de abonați și are o organizație caritabilă autorizată care funcționează ca o bancă de alimente pentru a hrăni comunitățile din SUA.

Sursa: bbc.com

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *