logo
RNTV Live

Cum a ajuns COANA MIŢA BICICLISTA sursă de inspiraţie pentru o afacere de milioane/ Foto

coana Mita biciclista
Mihai Constantinescu

Coana Miţa Biciclista, un icon al anilor 1920, este sursă de inspiraţie pentru o afacere sută la sută românească, cu profit neaşteptat. Iată de unde a pornit afacerea designerului bucureştean Bogdan Voiculescu, în vârstă de 40 de ani, cu… ciorapi hipstereşti. Ideea  de afaceri, care prinde tot mai mult printre români, este aceea de producţie de ciorapi până la genunchi, coloraţi si cu imprimeuri trăznite. În doi ani, afacerea s-a triplat! Totul a fost posibil datorită unei idei bune.

“ Aveam o singură idee în cap. Să fac şosete colorate, înalte ¾, pentru doamne şi domnişoare care se plimba des cu bicicleta. Un target de început. Atunci când bicicleta a intrat în joc şi când a venit timpul să pun pe hârtie un brand pentru viitoarele noastre şosete, instant m-am gandit la Miţa Biciclista, un icon al anilor 1920. Aşadar aveam un personaj pe care trebuia să-l readuc la viaţă printr-o poveste. Am ales madam (lady) deoarece este mult mai politicos decât coana. Totuşi, Miţa Biciclista avea un stil al ei, avea prestanţă cu toate că era o dama de companie. Showbiz în timp”, explica Bogdan.

Cel mai vândut model este cel cu mustăţi, cu fond galben si cu mustatile negre, urmat de modele cu dungi colorate şi lăbuţe de pisică.

 

citeste mai multe aici http://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/207290/in-doi-ani-si-a-triplat-afacerea-cu-sosete-hipsteresti-povestea-madam-mitza.html

sursa foto Just Romania

romsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor