Mâine, circulația pe noul pod feroviar din Grădiștea va fi redeschisă, iar trenurile vor circula direct pe ruta București – Giurgiu!
Mâine, circulația pe noul pod feroviar din Grădiștea va fi redeschisă, iar trenurile vor circula direct pe ruta București – Giurgiu. Serviciul public de transport feroviar de călători, pe relația București Nord – Progresu – Giurgiu și retur, va fi asigurat cu 14 curse pe zi, conform Companiei „CFR” SA.
Operatorul național va opera 7 perechi de trenuri cu automotoare Siemens Desiro pe ruta directă București – Grădiștea – Giurgiu și retur. Durata călătoriei va fi de aproximativ 40 de minute între Gara de Nord și Gara Progresu, și aproximativ 80 de minute între Gara Progresu și Giurgiu.
Astfel, reintroducerea conexiunii feroviare directe între București Nord și Giurgiu va reduce durata călătoriei între Capitală și sudul țării la circa 2 ore. Pe traseul București Nord – Giurgiu vor fi 12 opriri în stații.
Podul Grădiștea, reconstruit peste râul Argeș la o înălțime de aproximativ 15 metri, este cea mai importantă lucrare de artă din cadrul acestui contract. Este al doilea pod feroviar complet sudat din România și a fost construit cu ajutorul sistemului slab track, introdus pentru prima dată pe rețeaua feroviară din România. Acest sistem constă în montarea șinelor direct pe o placă din beton armat prefabriat, pe care au fost instalate aparate de compensare pentru prevenirea fenomenului de șerpuire a șinei.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews