Iubitorii de artă pot vizita expoziția „Efectul Picasso” până pe 8 ianuarie 2024 la MARe – Muzeul de Artă Recentă București. Expoziția găzduiește nu mai puțin de 46 de opere semnate de Pablo Picasso, incluzând picturi, desene și gravuri.

Acestea sunt prezentate alături de 65 de lucrări – picturi, sculpturi, fotografie, ceramică, graffiti – semnate de 37 de artiști români contemporani, influențați de creațiile lui Pablo Picasso.

Marcând 55 de ani de la expoziția memorabilă Picasso din 1968, evenimentul cultural „Efectul Picasso” este organizat în parteneriat cu Muzeul de Artă Recentă București și aduce în prim-plan opera și influența inegalabilă a maestrului spaniol în lumea artei contemporane.

De la Ploiești Shopping City ajungi la cea mai așteptată expoziție de artă din România

„Efectul Picasso” s-a extins și în afara muzeului, și a ajuns la Ploiești Shopping City, aducând celor interesați posibilitatea de a se bucura de cea mai așteptată expoziție de artă din România.

Clienții Ploiești Shopping City, iubitori de artă, sunt invitați să scaneze bonurile de cumpărături și să acumuleze puncte de loialitate în aplicația mobilă SPOT, la fiecare sesiune de shopping din mall.

Până pe 31 decembrie, utilizatorii SPOT pot să revendice din catalogul de premii vouchere 100% discount și vouchere 15% discount pentru bilete la expoziția „Efectul Picasso” .

Mai multe detalii sunt disponibile pe ploiestishoppingcity.ro.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, Reserved, CROPP, House și multe altele.

Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Ploiești Shopping City sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *