logo
RNTV Live

Black Friday de senzații continuă pe 25 noiembrie, cu reduceri de până la 70%, la Ploiești Shopping City

Black Friday de senzatii_Ploiesti Shopping City
Mihai Constantinescu

Black Friday de senzații continuă pe 25 noiembrie, cu reduceri de până la 70%, la Ploiești Shopping City

Campania Black Friday de senzații continuă la Ploiești Shopping City, pe 25 noiembrie, cu reduceri de prețuri de până la 70% în magazinele preferate, dar și cu premii pentru clienții care folosesc aplicația mobilă SPOT.

Probează, simte, iubește

Anul acesta, sub conceptul „Black Friday de senzații”, centrul comercial Ploiești Shopping City creează un univers senzorial complex, în care clienții sunt invitați să vină în magazine și să-și antreneze toate simțurile: să vadă, să atingă, să miroasă, să guste, astfel încât să iubească necondiționat tot ceea ce își achiziționează.

Promoții Black Friday care ajung până la 70% la Ploiești Shopping City

Printre cele mai spectaculoase reduceri de Black Friday anunțate de Ploiești Shopping City se numără cele de la brandurile Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, OPTIblu, Flanco, Top Shop, Teilor, Adidas, Intersport, Various Brands, Benvenuti, Buzz, 4F care au pregătit reduceri între 25% și 70%. Mai mult, la Zara, ofertele încep cu o zi mai devreme. Astfel, clienții pot beneficia de pe 24 noiembrie, începând cu ora 21:00, de 40% reducere la articolele selectate.

Mai multe oferte de senzații pe https://www.ploiestishoppingcity.ro/oferte/.

Premii garantate în aplicația SPOT, de Black Friday

Iar pentru că ofertele nu vin niciodată singure, pe 25 noiembrie vizitatorii se vor bucura de premii garantate prin aplicația SPOT. Astfel, la cumpărături de minimum 300 lei din magazinele centrului comercial, clienții primesc garantat un premiu dacă scanează bonul în aplicația SPOT, în secțiunea „Răzuiește și câștigă”.

Sutele de premii instant constau în parfumuri, produse de îngrijire personală, lumânări parfumate și odorizante pentru cameră, ținute vestimentare, mese delicioase în food court, căști audio wireless, brățări FITBIT și sunt axate pe încântarea tuturor simțurilor – olfactiv, tactil, vizual, auditiv și gustativ.

Ce este aplicația SPOT și cum se instalează?

Experiența de shopping de Black Friday este completă doar cu SPOT, aplicația de recompensare a clienților loiali din Ploiești Shopping City. Aplicația este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

După descărcarea SPOT, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație. Fiecare sesiune de cumpărături le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.

Pentru a obține punctele de loialitate, aceștia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături. Utilizatorii SPOT pot folosi aplicația și pentru alte 16 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle* din țară. Clienții au opțiunea de a selecta în aplicație mall-ul favorit pe care îl vizitează în mod frecvent, dar și posibilitatea de a folosi beneficiile acumulate în oricare alt centru comercial NEPI Rockcastle.

*Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle care fac parte din aplicație: Mega Mall București, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiesti Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele.

Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Ploiești Shopping City sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive.

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor