În etapa inițială, trenurile vor opera într-un sistem pendul între stațiile Berceni și Tudor Arghezi, având un interval de opt minute. Trecerea la o circulație directă pe ruta Tudor Arghezi – Pipera, la un interval de patru minute, este planificată să aibă loc către sfârșitul anului sau începutul anului 2024, în funcție de finalizarea sistemului de automatizare pentru siguranța traficului.

Odată cu inaugurarea stației, a fost pusă în funcțiune și o parcare de tip „park and ride” cu peste 350 de locuri. Aceasta este destinată în special șoferilor care vin în București dinspre localitățile învecinate și doresc să își lase mașinile înainte de a utiliza metroul pentru călătorii în alte zone ale Capitalei.

Stația de metrou Tudor Arghezi, construită la suprafață cu fonduri europene pe o suprafață de 15.000 de metri pătrați, a implicat o investiție de 50 de milioane de euro.

„Marcăm un moment deosebit de important în istoria Bucureștiului. Este o investiție foarte importantă și utilă pentru locuitorii sectorului 4, dar și pentru locuitorii din Județul Ilfov. După doi ani de chin avem absolut toate cele necesare pentru a demara extinderea liniei de metrou către comuna Berceni. Recunoaștem că acest oraș are nevoie de dezvoltare majoră. În următoarele săptămâni vom ridica în SICAP, în parteneriat cu Consiliul Județean Ilfov, Sectorul 5 și cu Metrorex și proiectul pentru extinderea metroului de la Gara de Nord la Progersul”, a declarat, miercuri, primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, la deschiderea stației de metrou Tudor Arghezi.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *