Noul furnizor al cardurilor de sănătatate: „Am primit un soft vechi. Avem sub 10 angajați.”
Conform ultimelor statistici, au fost înregistrate întârzieri la primirea cardurilor de sănătate de către pacienții români din afara țării. Sunt persoane ce le-au solicitat, dar încă nu le-au primit. Aceste întârzieri au adus cu ele și reclamații din partea celor nemulțumiți de promptitudinea sistemului românesc.
După ce a fost semnat contractul cu noua firmă care furnizează documentul (Process Romania), Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a înregistrat numeroase plângeri din cauza situației „copleșitoare” din primele luni ale anului.
Process Romania susține că a primit de la CNAS un soft foarte vechi și li s-a spus să meargă pe premisa că dacă nu reușesc să-l folosească, să își creeze propriul soft. Firma care a câștigat licitația pentru furnizarea cardului are „sub 10 angajați”, dar se pare că au totuși suficienți colaboratori pentru a îndeplini sarcina.
Ce spune CNAS:
Reprezentant CNAS, despre procesul de înregistrare al cererilor: „Firma a trebuit să deseneze o aplicație pentru solicitările de carduri, pentru că solicitarea merge direct la prestator. Firma a subcontractat livrarea către o firmă de curierat.
Noi am primit reclamații legate de timpul de așteptare, mai ales de faptul că curierii nu ar fi sunat persoanele care trebuiau să primească documentele, ar fi spus că nu le-au găsit la adresă și au înapoiat cardurile prestatorului, care trebuie să le ducă la casele județene de unde sunt solicitanții. Noi am făcut și o adresă oficială către prestator privind aceste abateri și în care am precizat că se poate ajunge și la rezilierea contractului.”
Sursă: G4Media.ro
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.