Gata cu clienții puși în așteptare de furnizorilor de servicii la telefon, zeci de minute în şir.
Cei care sună pentru a rezolva o problemă trebuie să fie preluaţi de către angajaţii din call center în cel mult cinci minute de la iniţierea apelului. Altfel, operatorii riscă amenzi substanțiale, de la 50.000 la 100.000 de lei.
Măsura a fost adoptată în Senat şi va fi dezbătută curând în Camera Deputaţilor.
„Oamenii sună la call-center atunci când s-a întâmplat ceva, când sistemul nu mai funcționează.
Imaginați-vă că o persoană căreia i s-a furat ori i s-a clonat cardul bancar sună la bancă și, în ciuda stresului provocat de incident, trebuie să navigheze zeci de întrebări-filtru și să aștepte uneori mai bine de jumătate de oră.
La fel și în cazul operatorilor de cablu, internet și telefonie, când întreruperea funcționării aparaturii îi lasă pe oameni fără nicio posibilitate de a comunica.
Digitalizarea trebuie folosită pentru accelerarea timpului de răspuns și pentru a oferi rapid informații relevante pentru client”, spune Robert Zob, coinițiator al inițiativei, potrivit Mediafax.
Sursă: Observator
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.