Începe o nouă ediție a campaniei Reciclează o poveste la Ploiești Shopping City

•   Pentru fiecare 10 cărți vechi aduse la centrul comercial, Ploiești Shopping City donează unui copil defavorizat din Prahova o tabletă educațională

Ploiești, 22 august 2022 – Începând de vineri, 26 august, și până pe 16 septembrie, Ploiești Shopping City dă startul ediției a VIII-a a campaniei ,,Reciclează o poveste”, un program de responsabilitate socială inițiat în 2019 care s-a născut din dorința de a schimba mentalitatea și comportamentul comunității locale privind educația și mediul înconjurător.

10 cărți aduse la Ploiești Shopping City reprezintă șansa la educație a unui copil defavorizat

În topul european, România se situează pe ultimele locuri când vine vorba de lectură, potrivit Eurostat. 93,5% dintre români nu cumpără nici măcar o carte pe an, iar rata analfabetismului funcțional este de 40%. Pentru a schimba această statistică, trebuie să încurajăm și să sprijinim generația tânără, iar Campania ,,Reciclează o poveste” își propune să le ofere o șansă copiilor care nu au acces la educație. Astfel, până pe 16 septembrie, pentru fiecare 10 cărți vechi sau deteriorate predate de către vizitatorii Ploiești Shopping City la Info Point, centrul comercial dăruiește o tabletă unui copil dintr-o comunitate defavorizată. Tabletele conțin peste 80 de aplicații educaționale, grupate pe 10 categorii. În plus, vizitatorii care predau cărți vechi sau deteriorate primesc până la 50% reducere la cărți noi în hipermarketul Carrefour din Ploiești Shopping City.

Cărțile vechi aduse vor fi reciclate

Din grijă pentru mediul înconjurător și cu implicarea fiecăruia dintre noi, cărțile vechi vor fi colectate în cadrul unui spațiu special amenjat în centrul comercial, și vor fi reciclate. Campania este susținută de Carrefour, Magic FM și Asociatia ECivis.

               Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul www.ploiestishoppingcity.ro.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele.

Aplicația mobilă SPOT recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături în Ploiești Shopping City, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive.

Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *