Traseul propus pentru varianta ocolitoare de la Mizil
Pentru facilitarea tranzitului către zonele de nord şi nord-est ale ţării, autorităţile judeţenevor realizare centura ocolitoare a oraşului Mizil. Principalele beneficii ale realizării acestei structuri rutiere constau în:
-fluidizarea traficului urban prin reducerea timpului de transport,
– diminuarea blocajelor rutiere,
– devierea traficului greu din centru și traversarea orașului în condiții de siguranță a circulației
– diminuarea noxelor
– atragerea de noi investiţii,
– îmbunătăţirea calităţii vieţii în zonă ş.a.
Consilierii judeţeni au aprobat în şedinţa extraordinară din această lună Studiul de fezabilitate şi pentru această variantă ocolitoare.
Conform analizei, este recomandată o variantă care are următoarele caracteristici:
- Lungime traseu – 7,466 km, sistem rutier flexibil și structuri din beton armat
- 2 benzi de circulaţie
- viteza de proiectare este de 90 km/h (cu excepţia zonelor unde va exista limitare)
Traseul se desprinde din DN1B cu aproximativ 1.000 m înainte de intrarea în oraşul Mizil şi urmează direcţia nord. Intersectează DJ102K prin amenajarea unui sens giratoriu, traseul desfăşurându-se paralel cu DN1B pe direcţia vest-est, în nordul oraşului Mizil. După intersecţia giratoare cu DJ100H urmează direcţia sud către finalul traseului, printr-o altă intersecţie cu sens giratoriu cu DN1B. La km 4+100 intersectează râul Tohăneasca, iar la km 5+700 râul Ghighiu”
- 2 poduri (peste râul Tohăneanca şi râul Ghighiu)
- sensuri giratorii la intersectarea cu drumurile DJ 102K, DJ 100H şi DN 1B la început şi sfârşit
- panouri antifonice în apropierea zonelor locuite (pe o lungime de 200m)
- separatoare de hidrocarburi la zonele de descărcare a şanţurilor în emisari
Valoarea estimată – 78.031.063,90 lei cu TVA
Durata estimată de execuţie – 18 luni
Vezi şi https://republikanews.ro/percezitii-la-traficanti-de…/
Vezi şi https://republikanews.ro/un-batal-al-rafinariei…/
Pentru mai multe ştiri, vizitaţi site-ul republikanews.ro