Ploiești, 2 noiembrie 2021 – În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City își propune educarea publicului pentru un stil de viață prietenos cu natura și susținerea acțiunilor pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător.

Alături de campania proprie de reciclare selectivă „Natura unui Mulțumesc”, magazinele centrului comercial găzduiesc o serie de programe și acțiuni care încurajează un consum responsabil și prietenos cu mediul.

Brandul Zara a implementat, începând cu 2019, proiectul Take Back pentru promovarea reutilizării textilelor și evitarea ca acestea să ajungă la groapa de gunoi, prin instalarea unor containere de donații în toată rețeaua proprie de magazine.

Clienții și angajații pot dona haine, cearșafuri, perdele, orice fel de textile cu excepția articolelor de lenjerie intimă, articolelor de încălțăminte și a accesorilor, care nu pot fi ulterior igienizate corespunzător.

Articolele colectate în magazine sunt distribuite către un partener ONG, în vederea sortării, având următoarele destinații: donații către beneficiari sociali, vânzare în magazine sociale, upcyling în articole deco sau co-incinerare.

Până la momentul actual s-au raportat aproximativ 25 de tone de articole donate anual.

Scopul principal al acestui proiect este de a susține recircularea textilelor și educarea consumatorului, în continuarea celorlaltor demersuri, precum linie de producție sustenabilă – Join Life.

Toate articolele vestimentare din colecțiile Join Life de la Zara sunt croite cu materiale textile reciclate din colecții mai vechi pentru reducerea materiei prime virgine folosite și pentru reducerea consumului de apă, a resurselor naturale neregenerabile și a energiei.

În acest moment, tehnologia permite crearea unor țesături noi prin reciclarea unor articole fabricate dintr-un singur material precum bumbacul , lâna sau poliesterul, dar și amestecuri precum bumbac cu elastan sau lână cu poliamidă.

Marionnaud este și el un brand responsabil, care susține inițativele eco-friendly și încurajează permanent shoppingul responsabil.

Printre acestea se numără lansarea colecțiilor vegane care nu conțin ingrediente de origine animală, a flacoanelor și a recipientelor reîncărbabile ce pot fi refolosite și reumplute de către clienți, dar și utilizarea ambalajelor reciclabile sau obținute din materiale reciclate.

În plus, Marionnaud a introdus în magazinul din Ploiești Shopping City, precum și celelalte magazine ale sale, serviciul de reciclare a sticlelor de parfum.

Brandul încurajează în acest fel un consum eficient, astfel încât să existe permanent un circuit al materiei ce poate fi reutilizată și cu efecte benefice atât pentru oameni, cât și pentru mediul înconjurător.

Natura unui MULȚUMESC

Începând cu luna ianuarie 2021, Ploiești Shopping City a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC!”, prima inițiativă dintr-un centru comercial din Ploiești ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune (galerii comerciale și food court), reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost.

Natura unui MULȚUMESC este o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător.

Măsuri de siguranță în Ploiești Shopping City

Pentru sănătatea și siguranța vizitatorilor și o experiență de #ShoppingÎnSiguranță, Ploiești Shopping City implementat o serie de măsuri de distanțare fizică, precum și norme de igienă pentru prevenirea răspândirii COVID-19, în linie cu recomandările autorităților.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

By rnews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *