Sursă foto: G4Media

Campania „Alege Asumat” subliniază importanța gesturilor individuale simple în vacanțe, care pot avea un impact semnificativ asupra mediului

Cu ocazia Zilei Internaționale a Mediului din 5 iunie, care marchează și începutul sezonului estival, BAT România lansează prin platforma „Alege Asumat un Oraș Curat” o nouă campanie pentru a sublinia importanța gesturilor individuale simple în protejarea mediului. Campania încurajează turiștii să fie eco-responsabili în vacanțe și să mențină curățenia apelor și plajelor, promovând mesaje precum „Vara asta, lasă doar amintiri la mare, nu deșeuri” și „Vara asta, lasă doar urme pe nisip, nu ambalaje”, afișate pe Autostrada Soarelui și prin media.

Anual, sute de mii de turiști lasă pe litoralul românesc zeci de tone de deșeuri, cele mai comune fiind din polimeri artificiali, metal, sticlă și alte materiale. Campania, ajunsă la a șasea ediție, face parte din obiectivele de sustenabilitate ale BAT, companie recunoscută de Financial Times ca lider în combaterea schimbărilor climatice pentru al patrulea an consecutiv.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *