Întârzierile mari pot apărea oricând, iar prețul mărit face peisajul feroviar din România și mai trist!
Întârzierile mari pot apărea oricând, iar locomotiva de ajutor vine tare greu! De cele mai multe ori, trenurile au întârzieri în România, acest aspect fiind deja o obișnuință pentru cei care merg cu trenul.
Nu este zi în care câteva trenuri să nu întârzie măcar 100 de minute, mai ales dacă se defectează locomotiva. Din păcate, locomotiva de ajutor sosește în două ore!
HOTNEWS: „Este mai ales consecința materialului rulant vechi, iar întârzieri apar și pe rute scurte de navetă, astfel că într-o zi cu ghinion și un drum de 50 km poate dura două ore. Defecțiuni apar și la operatorii privați care, și ei, au trenuri vechi și nici nu prea au garnituri de rezervă pentru a le trimite în ajutor rapid, în caz că se strică ceva.”
Prețurile mărite spun adevărul despre transportul feroviar în România!
Călătoria cu trenul nu este ieftină în România: în ultimii doi ani au fost înregistrate două creșteri de preț! Prima creștere a fost o scumpite de 20% în vara lui 2022 și una de 10% în decembrie 2023, o scumpire care nu a fost anunțată înainte de către companiile feroviare de călători.
În decembrie 2022, s-au întors și trenurile Intercity, iar din decembrie 2023 s-au adăugat alte câteva trenuri de acest rang, dar tot degeaba.
HOTNEWS: „Pentru un navetist pe distanță de 50 km, costurile unui abonament lunar trec de 350 de lei, iar o călătorie dintr-o parte în alta a țării costă peste 170 de lei la vagon clasă și peste 300 lei la vagon de dormit. Cine vrea condiții mai bune trebuie să plătească sume deloc mici: de exemplu costă 450 lei un bilet Timișoara – Iași la vagon de dormit, singur în cabină – 849 km, 17 ore 22 minute)”
Chiar daca prețuriile s-au mărit, condițiile sunt la fel: deplorabile, iar vitezele l-ar face să roșească până și pe un melc ceva mai sprinten!
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.