Sursă foto: www.zf.ro

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a exprimat îngrijorare cu privire la problemele recente ale companiei aeriene Wizz Air în România. Potrivit informațiilor, multe dintre zborurile companiei au avut întârzieri semnificative sau chiar au fost anulate, ceea ce poate afecta grav experiența pasagerilor și poate provoca neplăceri pentru consumatori.

Întâlnirea ministrului cu comisarul european pentru Justiție, Didier Reynders, care are atribuții în ceea ce privește protecția consumatorului, sugerează că problemele semnalate de Wizz Air pot fi privite ca o problemă de interes public și de protecție a drepturilor pasagerilor.

Ștefan Radu Oprea: „În marja reuniunii, ministrul român a avut o întrevedere cu Didier Reynders, Comisarul European pentru Justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului, în cadrul căreia au fost discutate mai multe subiecte de interes pentru ţara noastră.

Astfel, ministrul Ştefan-Radu Oprea şi-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aerienă Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor.”

Comisarul Didier Reynders şi-a arătat sprijinul pentru remedierea acestei situaţii şi a precizat că cetăţenii români pot beneficia de suportul Uniunii Europene pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea beneficiilor, prin înregistrarea unei solicitări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.

Ministerul a subliniat că Centrul European al Consumatorilor România reprezintă un instrument valoros și gratuit pus la dispoziția consumatorilor. Acesta are rolul de a veni în ajutorul consumatorilor în situațiile în care:

  1. Întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european. Centrul European al Consumatorilor România oferă asistență și informații pentru a rezolva eventualele probleme sau neînțelegeri cu companiile din alte țări europene, astfel încât drepturile consumatorilor să fie respectate.
  2. Doresc să știe ce drepturi au în timpul călătoriilor în alte state europene. Centrul European al Consumatorilor România oferă informații privind drepturile consumatorilor în ceea ce privește călătoriile și serviciile turistice, astfel încât să poată călători în siguranță și să fie protejați în calitate de consumatori.
  3. Vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării unei probleme. Centrul European al Consumatorilor România oferă asistență și sprijin în depunerea plângerilor împotriva companiilor europene, contribuind astfel la soluționarea conflictelor într-un mod eficient și echitabil.

Sursă: stiripesurse.ro

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *