DISTRUGE ZIDUL INDIFERENŢEI! TRAFICUL DE PERSOANE POATE FI PREVENIT

Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane lansează o nouă campanie de prevenire a traficului de persoane în scopul exploatării sexuale.

Campania se va derula în perioada februarie – septembrie 2019, A.N.T.I.P. având ca parteneri: Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, Asociaţia Ecumenică a Bisericilor din România – AIDRom, Asociaţia eLiberare şi Fundaţia World Vision România

Scopul proiectului:

  • prevenirea traficului de persoane în scopul exploatării sexuale

Obiective:

  • creşterea gradului de conştientizare în rândul persoanelor vulnerabile cu privire la traficul de fiinţe umane
  • informarea şi sensibilizarea populaţiei privind implicaţiile traficului de persoane, în vederea reducerii cererii din perspectiva exploatării sexuale
  • creşterea gradului de implicare a misiunilor diplomatice ale României în informarea cetăţenilor români cu privire la riscurile asociate traficului de persoane
  • informarea instituţiilor şi organizaţiilor implicate în prevenirea şi combaterea traficului de persoane privind dimensiunea şi formele de manifestare ale acestui fenomen
  • creşterea implicării în activităţile de prevenire a multiplicatorilor de opinie, în vederea reducerii numărului de informaţii inexacte şi ambigue referitoare la unele aspecte ale traficului de persoane transmise publicului

 

Publicul ţintă:

  • tinere cu vârsta cuprinsă între 10 şi 25 de ani, aflate în situaţie de risc
  • persoane fizice şi juridice susceptibile să utilizeze serviciile unei victime a traficului de persoane exploatate sexual
  • reprezentanţi ai instituţiilor şi organizaţiilor implicate în prevenirea şi combaterea traficului de persoane
  • multiplicatori de opinie (ex. mass-media)
  • publicul larg

 

 

Principalele activităţi din cadrul campaniei:

  • întâlniri directe cu reprezentanţii grupului ţintă în 5 locaţii distincte din România. La aceste activităţi va participa o echipa mixtă, formată din specialişti ai instituţiilor şi organizaţiilor partenere în cadrul campaniei
  • realizarea materialelor promoţionale de susţinere a mesajului antitrafic al campaniei (afiş, pliant, pix, set pix şi stilou, memory stick, tricou, sistem roll-up, rucsac, mouse pad, planner, balon, cană termoizolantă, căşti audio cu fir retractabil, umbrelă, plachetă)
  • realizarea şi difuzarea fimului documentar privind problematica traficului de persoane în scopul exploatării sexuale
  • organizarea unui număr de 42 de mese rotunde, la care vor participa instituţii guvernamentale, ONG-uri, autorităţi locale, presă
  • promovarea mesajului antitrafic al campaniei prin intermediul a 34 de panouri publicitare stradale
  • diseminarea materialelor de campanie în cadrul activităţilor de prevenire desfăşurate de specialiştii Centrelor Regionale ale A.N.I.T.P. în vederea susţinerii şi completării întâlnirilor directe cu reprezentanţii grupului ţintă.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *