THE BRAIN – MIND & EMOTIONS: expoziție interactivă care decodează cel mai complex organ uman, în premieră, la Ploiești Shopping City
În perioada 11 – 25 mai, Ploiești Shopping City este gazda primei expoziții interactive din România care explorează universul minții umane și ilustrează procesele complexe prin care apar emoțiile, senzațiile și sentimentele umane.
THE BRAIN – MIND & EMOTIONS oferă o experiență interactivă pentru toți vizitatorii, de la copii la adulți, explorând funcționarea minții umane și procesele complexe ale neuronilor. Expoziția prezintă modul în care funcționează creierul uman, cu o atenție deosebită la simțuri, gândire și îmbătrânire, precum și la modul în care tehnologia ne poate influența creierul în viitor.
Vizitatorii pot călători în centrul creierului uman și pot explora anatomia emisferelor cerebrale prin machete, mulaje și butaforii de mari dimensiuni, proiecții video, iluzii optice, artă digitală kinetică, roboți humanoizi și jocuri interactive.
Fiecare secțiune despre știința creierului este prezentată într-o cameră tematică, cu o intervenție multimedia fascinantă. Vizitatorii experimentează o varietate de emoții puternice prin afișări scurte de sunet și imagini cu ajutorul cărora pot afla ce se întâmplă în interiorul creierului nostru.
Expoziția este organizată în trei zone tematice:
- Anatomia creierului uman și atlasul interactiv al emoțiilor.
- Evoluția creierului uman de-a lungul istoriei: povestea creierului în artă, filozofie, cinematografie, știință și Galeria celor mai inteligenți oameni de pe planetă.
- Brain cinema, tehnologie și inteligență artificială.
The Brain – Mind & Emotions este o expoziție dedicată vizitatorilor de toate vârstele, organizată în premieră în România de Asociația ESCU și Ploiești Shopping City.
Copiii au acces gratuit, pe bază de programare, iar adulții au acces în baza contului de utilizator în aplicația SPOT.
Despre Ploiești Shopping City
Ploiești Shopping City, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Ploiești Shopping City sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.