A fost aprobat studiul pentru varianta ocolitoare Azuga-Buşteni

A fost aprobat studiul pentru varianta ocolitoare Azuga-Buşteni.Este o variantă la Dn1 între cele două oraşe, extrem de aşteptată de cei care tranzitează zona.

Costul variantei ocolitoare este estimat la 430.000.000 lei.

cel mai verde complex reziential

Concret, aleşii judeţeni au aprobat, în şedinţă extraordinară, Studiul de Fezabilitate (SF), indicatorii tehnico-economici, amplasamentul aferent lucrărilor de utilitate publică şi declanşarea procedurilor de expropriere în vederea realizării VARIANTEI OCOLITOARE AZUGA-BUŞTENI.

Toate cele menţionate sunt o parte dintre etapele importante şi obligatorii pentru realizarea unor astfel de obiective de investiţii.

Noua structură rutieră va avea caracteristicile unui drum județean clasa III (tip drum național). Realizarea ei va genera o serie de efecte pozitive, care vor fi resimţite imediat atât de către şoferi, dar şi către locuitorii de pe Valea Prahovei.

• fluidizarea traficului urban şi creşterea vitezei de transport prin devierea traficului de tranzit,

• reducerea consumului de carburant şi, implicit, a gatelor cu efect de seră

• degrevarea străzilor şi a tronsonului DN 1, din interiorul oraşelor Buşteni şi Azuga,

• reducerea aglomeraţiei urbane şi a accidentelor

• creşterea numărului de tuirşti şi a investiţiilor în zonă

Conform analizei proiectantului, traseul propus pentru varianta ocolitoare are lungimea totală de 7,160 kilometri şi este alcătuit din două tronsoane:

  • Primul tronson: Lungime – 5,032 km, va avea ieşire din DN 1, km 128+300, prin dreapta şi se va încheia la intrarea în DN1, km 133+500, prin stânga.
  • Al doilea tronson: Lungime – 2,128 km, va avea ieşire din DN 1, km 134+050, prin dreapta şi se va încheia la km 136+100, prin stânga.

Varianta ocolitoare ar urma să aibă:

  • Benzi pe sens – 2 x 3,25 m
  • Trotuare – 1.00 m
  • Acostamente – 0,75 m
  • 2 pasaje supraterane
  • 2 pasaje subterane
  • 1 tunel
  • 9 poduri
  • 4 podeţe tip D5
  • 8 podeţe tubulare la drumuri laterale
  • Corecţie traseu albie – 350 m
  • Ecrane fonoizolante/fonoabsorbante pe ambele părţi ale drumului, între km 2+800 şi 3+240

Durata de realizare – 36 de luni.

Vezi şi https://republikanews.ro/video-protest-in-centrul…/

Pentru mai multe ştiri, vizitaţi site-ul republikanews.ro

arnos 6 oua

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here