Primăria Municipiului Ploiești informează cetățenii că, în contextul epidemiologic actual, generat la nivel național de virusul SARS-CoV-2, începând cu data de 09.11.2020, la nivelul Serviciului Public Finanțe Locale (S.P.F.L.) Ploiești activitatea de relații cu publicul se va desfășura după cum urmează:
– luni, marți, între orele 08.00-16.30 și vineri, între orele 08-14.00 – activități de relații cu publicul, la ghișeele Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești, din B-dul Independenței nr.16, Șoseaua Vestului nr.19 și din str. Basarabi nr.5;
– miercuri si joi – nu se lucrează cu publicul.
Categorii de cereri/lucrări care se depun exclusiv online sau prin poștă:
– toate lucrările de declarare bunuri impozabile (clădiri, terenuri), vor fi depuse online sau prin poștă ;
– cererile pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscala necesare la notariat – se solicită de către Birourile notariale și se depun online sau prin servicii de curierat. Precizam că, pentru această operațiune S.P.F.L Ploiești are încheiate acorduri cu Birourile notariale din municipiul Ploiești și nu mai este necesară prezenta contribuabililor la organul fiscal.
– cererile de restituire, compensare, precum si petițiile, reclamațiile, contestațiile se depun online sau prin servicii de curierat;
– radierile auto din circulație (însoțite de documente justificative – certificate de distrugere, dezmembrare, certificat de radiere emise de Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, s.a).
Categorii de cereri/lucrări care se pot depune la organul fiscal, online sau prin poștă:
– cererile pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscala necesare pentru alte servicii decât cele notariale ;
– solicitări pentru sistarea de popriri și pentru radieri sechestre .
Aceste cereri/solicitări se pot depune personal la ghișeele Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești din B-dul Independenței nr.16 și Șoseaua Vestului nr.19, online sau prin servicii de curierat .
Certificatele de atestare fiscala, sistările de popriri și radierile de sechestre se ridică personal de la ghișeele instituției sau, la solicitarea contribuabililor, acestea pot fi transmise pe email sau prin poștă.
Categorii de cereri/lucrări privind mijloacele de transport :
Lucrările referitoare la mijloacele de transport auto se efectuează după următorul regim :
a) pentru persoane fizice si juridice
–contractele de vânzare – cumpărare se pot depune fie online, fie prin servicii de curierat, fie personal la ghișeele instituției din str. Basarabi nr.5. Aceste lucrări se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la data înregistrării acestora și se ridică personal de la ghișeu;
– declarațiile pentru scoaterea din evidența fiscală se pot depune fie online, fie prin servicii de curierat, fie personal la ghișeele Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești, din B-dul Independenței nr.16 și se soluționează în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acestora si se ridică personal de la ghișeele instituției sau, la solicitarea contribuabililor, acestea pot fi transmise prin posta.
Adresele de email unde pot fi depuse documentele:
– Pe adresele de email: registratura@spfl.ro; finantelocale@spfl.ro; pfcentru@spfl.ro; pfvest@spfl.ro; biroulauto@spfl.ro; pj@spfl.ro.
Toate cererile vor fi însoțite de documentele scanate precizate pe site-ul www.spfl.ro, în funcție de specificul acestora.