Reclamele politice de pe platformele Google vor fi nevoite să informeze oamenii când imaginile și sunetul au fost create folosind inteligența artificială (AI), potrivit BBC.

„Un set de reguli a fost creat ca răspuns la „prevalența tot mai mare a instrumentelor care produc conținut sintetic”, a declarat un purtător de cuvânt al Google pentru BBC.

Google a propus adăugarea de etichete, cum ar fi „această imagine nu reprezintă evenimente reale” sau „acest conținut video a fost generat sintetic”, ca semnale. Google interzice și afirmațiile false care pot submina încrederea în procesul electoral, conform politicilor sale publicitare.

Compania solicită ca reclamele politice să divulge informații despre plătitor și să ofere acces la mesaje într-o bibliotecă online.

În martie, a avut loc un eveniment cu o imagine falsă a fostului președinte american Donald Trump, care arată în mod fals că este arestat fiind distribuită pe rețelele de socializare. Imaginea a fost creată de instrumente AI.

Experții în inteligență artificială au declarat pentru BBC imaginile falsificate nu sunt nimic nou, ar trebui să ne îngrijorăm de viteza progresului în domeniul AI și potențialul de utilizare greșită. Google a declarat că va continua să investească în tehnologie pentru a detecta și elimina un astfel de conținut.

„Având în vedere prevalența tot mai mare a instrumentelor care produc conținut sintetic, ne extindem politicile cu un pas mai departe pentru a solicita agenților de publicitate să dezvăluie când anunțurile lor electorale includ material care a fost modificat sau generat digital”, a declarat un purtător de cuvânt al Google, Allie Bodack, într-o declarație pentru The Verge.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *